Проведено тягові випробування тракторів ХТЗ-242К.20, ХТЗ-243К.20, ХТЗ-280

Харківський тракторний завод спільно з Харківським національним технічним університетом ім. П. Василенка, а також з Кременчуцьким колісним заводом провели тритижневі випробування тягових характеристик колісних тракторів з 240 і новим 250-сильним двигунами, нової системи здвоювання коліс, а також системи баластування тракторів. Крім того, тягові випробування було проведено і для експериментального трактора ХТЗ-280 з чотирма гусеницями замість коліс.

Визначено, що використання здвоєних коліс із застосуванням баластного вантажу дозволяє реалізувати максимальне тягове зусилля, яке здатний створити тракторний двигун потужністю 240-250 кс. При цьому створюється тиск на ґрунт менше, ніж у трактора з одинарними колесами без баластного вантажу. Це дозволяє максимально зберігати органічну частину ґрунту (його «імунну систему»). Збільшення тягового зусилля дозволить збільшити продуктивність трактора, використовуючи сучасні сільськогосподарські знаряддя. Це, в свою чергу, знижує питому витрату палива на одиницю оброблюваної площі за рахунок зведення буксування коліс до мінімуму.

- На цьому наша робота не закінчується. На наступному етапі будуть проведені ресурсні випробування трактора до першого капітального ремонту, - підкреслив директор технічний заводу ХТЗ Віктор Пивовар.

Нагадаємо, що на виставці «АгроЕкспо-2017» Харківський тракторний завод представив оновлений трактор ХТЗ-243К.20, який отримав суттєве оновлення і показав високі результати під час демонстраційних показів при роботі з сільгоспзнаряддям вітчизняного та іноземного виробництва.

08.11.2017