ХТЗ представив варіанти баластування тракторів

12345

 

На фото вище представлені збірні вантажі з різною масою, які стартують від 55 і доходять до 75 кг. Таким чином фермер може підібрати оптимальну вагу для виконання тієї чи іншої операції.

Другий варіант баластного вантажу загальною вагою 1100 кг конструктори впровадили на задню частину напіврами в міжколісний простір - він виконаний у формі складальних частин.

1100

- Подібне конструкторське рішення є оптимальним для довантаження як задньої, так і передньої частин трактора. Це дозволяє виконувати енергоємні тягові роботи (наприклад, оранка), істотно знижує буксування, а також зменшує витрату палива і збільшує тягово-зчіпні властивості трактора, – прокоментували нововведення на ХТЗ.

 11001

Представники Торгового дому «ХТЗ» відзначають, що баластні вантажі можна замовити при покупці трактора у вигляді опції. А також нагадують, що державна програма компенсації дозволить кінцевому покупцеві істотно заощадити, повернувши від 25 до 40% від вартості техніки.

Крім того, Харківський тракторний завод представив модернізований гусеничний трактор ХТЗ-181.20 (який отримав оновлене облицювання, нову гідравлічну систему на 130 літрів і шестикаткову торсіонно-балансну підвіску), а також колісний трактор ХТЗ-243К.20 зі спареними колесами і ХТЗ-248К.20 з двигуном від FPT-Iveco.

Посилання

01.11.2018