ХТЗ-2019: зміцнення позицій, розвиток, модернізація

ХТЗ-2019: зміцнення позицій, розвиток, модернізація

Роком інтенсивного оновлення і модернізації став 2019-й для українського лідера вітчизняного сільгоспмашинобудування. Харківський тракторний завод наростив обсяги виробництва, збільшив прибуток, зайнявся оновленням товарної лінійки, цехів і обладнання. На кількох великих виставках підприємство презентувало техніку з поліпшеними параметрами, яку гідно оцінили як вітчизняні, так і зарубіжні аграрії.

Цифри і факти

Підприємство, яке кілька років тому знаходилося в затяжної стагнації, не тільки відновило виробництво, але наполегливо і послідовно нарощує темпи розвитку. Розсудіть самі. У 2019 ХТЗ випустив 585 одиниць техніки (зростання в порівнянні з минулим роком на 12%) і реалізував 638 (зростання на 16%).

Виручка підприємства зросла на 22% і склала майже 800 млн. грн.

Сьогодні на підприємстві працює понад 1100 співробітників, а середня заробітна плата заводчан - 10 тис. грн. (на початку минулого року - 7,8 тис. грн).

Основними покупцями українського трактора залишаються вітчизняні аграрії. Проте, підприємство продовжує освоювати ринки ближнього і далекого зарубіжжя. Купували сільгоспмашини виробництва ХТЗ Болгарія, Молдова, Казахстан, Грузія, Литва, Румунія, Нова Зеландія і Сінгапур.

Що нового

Вітчизняним покупцям імпонує традиційна практичність, надійність і економічність трактора ХТЗ. На заводі відзначають і той факт, що конструкторське бюро незмінно пропонує нові рішення, щоб трактор був більш зручний і сучасний. Наприклад, оновлена ​​модель гусеничного трактора ХТЗ-181.22, яку презентували на міжнародному агрофорумі AGROEXPO-2019 у Кропивницькому, продемонструвала суттєві конструктивно-інженерні оновлення ходової системи: на машину встановили гумовотросові гусениці шириною 645 мм, розширену колію в 1680 мм, посилену раму і навісну систему.

Новинкою 2019 року став оновлений трактор ХТЗ-150К-09.172.10, раніше відомий як Т-150К, на якому встановили пластикове облицювання аллігаторного типу (спрощує доступ до моторного відсіку), надійний двигун потужністю в 180 кінських сил, посилену навісну і гідравлічну системи, кабіну, а також надали покупцеві можливість вибору розміру коліс і системи баластування.

ХТЗ-248К.20, в свою чергу, отримав нову сучасну рульову колонку, навісну систему, подовжену задню напівраму і нову гідравлічну систему з двома насосами на 190 літрів.

Звичайно ж, модернізація, стосується не тільки сільгоспмашин. Підприємство займається поступовою реновацією цехів, закуповує і апробує нове сучасне обладнання. Встановлено нову лінію хіміко-термічної обробки металів всесвітньо відомої компанії Ipsen (США, Німеччина), що значно підвищило якість термічної обробки деталей, а поточного року запущено в роботу нову ділянку механічної обробки деталей. Для цього було закуплено обладнання виробництва Японії та Німеччини.

Успішно пройшла випробування роботизована 3D лазерна установка для точної обробки металу, яка дозволить замінити існуючі лінії по механічній обробці корпусних і рамних деталей, а нові стрічкопильні верстати дозволили заводу відмовитися від гарячої рубки металу.

Використання нових технологічних виробничих ліній, сучасного обладнання, енергозберігаючих технологій дозволило підприємству істотно знизити енерговитрати: знижено споживання електроенергії на 20%, а газу - в два рази.

Що далі

Масштабна модернізація, заміна обладнання, оновлення технологій, розширення товарної лінійки були і залишаться стратегічним напрямком діяльності єдиного в Україні підприємства сільгоспмашинобудування. Передбачається збільшення обсягів виробництва на 10% в порівнянні з 2019 роком, а виручки - на 20%.

----

Тепер стежити за розвитком легендарного Харківського тракторного заводу, читати найсвіжіші новини та брати участь в різних акціях ви можете, підписавшись на офіційну сторінку ХТЗ в соціальних мережах Facebook і Youtube.

Приєднуйтесь і будьте завжди в центрі подій!

12.03.2020